{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ست💫

ست💫
دیدگاه ها (۱)

ستالبته خودم قبلا با همین دو تا شخصیت با یکی ست کردم فکر کنم...

منبیشتر تو اتک تایتان ارن و آرمین رو دوست دارم خیلی خوبن

یوجیـــــو و کیریتوــــ

ست اکیپی+یه ست دونفره

بیان ست کنیم:@arima_kanaaa @roby_romy_kpop_ania بریم برای ست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط