{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂حالا اگه ندونی چی میگن درکم نمیکنی!😄

😂حالا اگه ندونی چی میگن درکم نمیکنی!😄
دیدگاه ها (۵)

😑😑

کدوووم ۵منم ضایع نکنید طفلک گناه داره😉😄

😅درسته عایا!؟

نگو یا میگی کم بگو...🌹💫💔

حالا که همه از ژاپن میگن پس شاهکار فرانسه چی...!🇫🇷

هیچ کس خود منو نمی خواد همش بهم میگن تغییر کن،یا میگن خود وا...

آرمی نیستی اگر ندونی اینجا شوگا چی گفت🥲🥲🥲🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط