{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو شبهــامــــ بعـــــــــد تــــــــو قطعــا

تو شبهــامــــ بعـــــــــد تــــــــو قطعــا

نه ماهیـــــــــــــــ هست نه مهتابیـــــــ

همشـــــ بـــه فکــــر اینم تــــــــــــــو،

تـــو آغوشـــــــــ کـــی میخوابـــــــی؟

از بســـــــــ چشمـــــای تـــــو چرخید

مـــــــــــن از چشمـــــــ تــــو افتــادم

مقصر مــــــــــن بودم آرهـــــــــــــــ

زیـــــــــــــــاد بال و پرتـــــ دادمــــــ
دیدگاه ها ()

حالم خوب است....اما....دلم تنگ آن روزهایی است که می توانستم ...

چه زود رفتم من از یادش فراموشش شدم ای دادچه زود از خاطرش رفت...

خسته ام از روزهای تکراری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط