{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای به یاد آوردن یه نفر،

برای به یاد آوردن یه نفر،
یه بهانه‌ی کوچیک کافیه،
اما کی می‌دونه برای فراموش کردن،
چند سال باید بگذره؟
از کجا معلوم که با مرگ،
همه‌ی خاطرات فراموش می‌شن؟
کاش آدم آرزوهاش رو توی دنیا بذاره،
خاطراتش رو به گور ببره.
توی قدیمی‌ترین عکسها،
همیشه یه نفر هست،
که هیچ‌وقت لبخندش کهنه نمی‌شه.
یه روز همه‌ی آدما،
می‌رن سراغ یه عکس قدیمی،
کنار یه عشق قدیمی،
زل می‌زنن به یه بغض قدیمی و می‌گن؛
«خیلی ممنون،
که یه روز با تمام وجود دوستم داشتی».
دیدگاه ها (۳)

بی احساس ترین آدما هم احساس دارن ...فقط بهتر میتونن پنهانش ک...

#خاطرات_متروککتاب زیبایست....

...👌🏻🙃

تا نفسی هست و کنار هم هستیم قدر یکدیگر را بدانیم...گاه دیر م...

رن واقعا کیه.. معرفی کامل یکی از اوسی هام توی کپشن

my littel boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط