{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به احتمال زیاد بخوام عاف بزنم اما شاید توی این ساعت های نصف شبی یه چک هم کردم…
دیدگاه ها (۵۸)

سلام خب من شاید......

عاااا میگم که شاید زیاد نیام ویس یا عاف بزنم،چون معلممون امت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط