{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

cyrus_the_gret 66853331

دیدگاه ها (۰)

مذاکره=خیانتچراااا؟چون مذاکراتی که دوکشور (قطروپاکستان) هردو...

این صحبت‌های پزشکیان توهین به مقام معظم رهبری است. وقتی در ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط