گاهی باید به دور خود یه دیوار تنهایی کشید..
گاهی باید به دور خود یه دیوار تنهایی کشید..
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی..بلکه برای اینکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند!
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی..بلکه برای اینکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند!
- ۷.۲k
- ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط