"اشک"
"اشک"
در "چشمان" من
"طوفان"
"غم" دارد به "دل"....!!!!
"خنده"
بر "لب" می زنم
تا "کس" نداند
راز "دل"....!!!
در "چشمان" من
"طوفان"
"غم" دارد به "دل"....!!!!
"خنده"
بر "لب" می زنم
تا "کس" نداند
راز "دل"....!!!
- ۴.۹k
- ۲۲ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط