{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


؏ـــشق
را بازیچہ ڪردݧ
رسم بی انصافهاست..






#محمد_صادق_زمانی
دیدگاه ها (۱)

با که گوئیم حالِ تنها ماندنِ دشوار خویش#امیرخسرو_دهلوی

جوابِ هَر سلامَم را دوصَد دُشنام می بخشدغَرَض، هرلحظه کامی م...

بزرگترین حسرتت خواهم شدروزی رامیبینمکه میان آه کشیدنهای گاه ...

او که میگفت دوستت دارمپس چرا زهر غم به جامش کرد؟#فروغ_فرخزاد

دلم برای پیرینترست تنگ شدههههه

این رسم دنیا نیست...💔

خشنودم از رسم رسوم هامون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط