{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه روزی میگفتم ادم باید بین دو موردی که خودت عاشق یکی با

یه روزی میگفتم ادم باید بین دو موردی که خودت عاشق یکی باشی یا یه نفر عاشق توعه مورد دوم رو انتخاب کنی حتی به خودم میگفتم احمق خر نشی ها برو دنبال کسی که دوستت داره
اما حالا....خودمم نمیتونم فراموشش کنم میدونم خریت محضه ولی نمیشه بخدا که نمیشه....
دیدگاه ها (۰)

....

وکیل اقای جئون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط