{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی با ارزشه

تنهایی با ارزشه
چون خالیه از ادمه بی ارزشه😃 💪
دیدگاه ها (۲)

من دوس پسر هیچ دختری نیستمچو به خودم افتخار میکنم 🙌

اًنًٍسًٍاَن بًوٍدًٍمـًٍوًٍقًٍتَیًٍ اَِنًسًٍانٍَ بوًٍدَنًٍ مد...

کامنت لطفا😂 😂 😂 😂

😂 😂 😂 جاش قرمز شد

برده ادمه ساده ممنوعه !!!

این دل کجای ادمه؟

این دل کحایی ادمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط