{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلبی ک ماله تو بود رو

قلبی ک ماله تو بود رو
بدونه هیچ توجهی
شکوندی:(
دیدگاه ها (۱)

جیییغ من و اقامونمن بهترم یا اقامون؟؟اجیتون یا اقاش؟؟

joooon

:)

من و دخملم سوفیاااااا جونی لباسامونو ست کردیمخوشملیم یا ن؟؟

ماله کسی باش که بدونه کی رو داره .

ولی اونقدری ک تو دلمو شکوندی ،من آدم بدی نبودم:)

این دسته گل ماله شماها ک هستین دومتون کلفت🍻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط