{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کااااامنت لطفا

کااااامنت لطفا

خودم


1



2
دیدگاه ها (۳۵)

روے سنگ قبرم بنویسیـــد...سرگذشتش از درگذشتش غمگین تر بود..ن...

♡♡

☺☺

★★

لطفا منو ببخش دست خودم نبود لطفا منظوری نداشتم..

دکلمه خودم نظر بدین لطفا

ادیت خودم ، اصکی نرید لطفا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط