{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس خوبیه ، ببینی یه نفر همه رو به خاطر تو پس زده

حس خوبیه ، ببینی یه نفر همه رو به خاطر تو پس زده

واسه ی رسوندن خودش به تو همه ی راهو نفس نفس زده


حس خوبیه ، ببینی یه نفر واسه انتخاب تو مصممه

دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه

حس خوبیه …

تو همین ، لحظه که دلگیرم ازت از همیشه به تو وابسته ترم

اگه حس خوبتو به من نبود فکر عاشقی نمیزد به سرم


به من ، انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم کنارمی

به دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بی قرارمی

الکی …


اون تو بودی که همیشه با نگاش لحظه های منو عاشقونه کرد

این منم که تو تموم لحظه ها واسه عاشقی تو رو بهونه کرد

هرگز اون نگاه مهربون تو بی تفاوتی رو یاد من نداد

من پر از نیاز با تو بودنم مگه میشه قلب من تو رو نخواد

حس خوبیه ...

حس خوبیه …

(❤ شادمهر❤ )
دیدگاه ها (۳)

صدا کن اسممو عشقم صداتم واسه من خوبهنگاه کن توی چشم من نگاتم...

دخــــــــــــــترم

بهش نگو

چه حرفایی چه چشمایی چه لبخندی چه رویایی چه آرومی چه زیبای...

"دوست پسر من یه مافیای شیطونه" part : 9 اینم از پات جدید پس...

چندپارتی:وقتی ناراحتش میکنی و...pt⁴نگاهمو به جاده دادم..دوبا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط