{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و نانامی کوشته شد ...💔💀

و نانامی کوشته شد ...💔💀
گوجو یکم رحم کن


من وقتی چهار صبح خواب بد میبینم کنار تخت مامانم میام نگاش میکنم بعد میرم💔🗿
دیدگاه ها (۷)

من سه صبح ....هعییییی💔🙂

سم سم سم سم

😂😂😂دارم از خنده جر میخرم

درد و نفرین بلاکم کرد ...... به کیرم یعنی چیزه به .... به.‌...

"بعدِ تو؟! بعدِ تو همه چی بوی دلتنگی میده. صبح وقتی بیدار می...

رویایی واقعی اما مانند دروغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط