چقدر تلخه ...
چقدر تلخه ...
به همه آرامش بدی
ولی خودت یه شونه گرم
برای غصه هات
نداشته باشی ...
به همه آرامش بدی
ولی خودت یه شونه گرم
برای غصه هات
نداشته باشی ...
- ۷۰۷
- ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط