{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوبی بدی دیدین به بزرگی خودتون ببشخیدوحلالم کنید...

خوبی بدی دیدین به بزرگی خودتون ببشخیدوحلالم کنید...
دیدگاه ها (۶)

مواظب خودتون باشید دوستان گلم........◑︿◐

فقط سعی کنید آدم خوبی باشید نه برای بقیه برای خودتون ❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط