{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جن ها با بسم‌الله میرن

جن ها با بسم‌الله میرن
ادما با دوست دارم 🥀🖤💔
دیدگاه ها (۱)

عشق🙂😥سیکتیر بابا💔🥀

من عاشق جان دارارمبجز انسان🖤🖕🏻🖕🏻🖕🏻

قصه تتهایی ماتمامی نداشت🥀💔

جسمی ساکت..ذهنی پر از هیاهو....🖤

جن با بسم الله میرهحرومزاده با دوست دارم

😂😂 به قول یک عزیزیجن از بسم الله می‌ترسه سطل... طلب از عقل

کاری که علی الاصولبا اصلاح طلبا می‌کنههمونه که بسم الله با ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط