همیشه مرگ برکشوری گفتیم که امشب بازیکنانش به حرمت روزه دا
همیشه مرگ برکشوری گفتیم که امشب بازیکنانش به حرمت روزه داران ایرانی تا قبل از اذان با اینکه بطری آب کنارشون بوده
آب ننوشیدن
ولی ما سرود کشورشونو پخش نکردیم
و گفته شد که آنتن پریده و مشکل فنی است !!!!!!
چرا همه چی رو به سیاست ربط میدین اخه !!!
کار صدا سیمای ایران واقعا زشت بود ...
آب ننوشیدن
ولی ما سرود کشورشونو پخش نکردیم
و گفته شد که آنتن پریده و مشکل فنی است !!!!!!
چرا همه چی رو به سیاست ربط میدین اخه !!!
کار صدا سیمای ایران واقعا زشت بود ...
- ۲۱۵
- ۰۱ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط