{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خیره به این خیره چه،،،

ای خیره به این خیره چه،،،
زیباست نگاهت...؟!
جانم به لــب آمد !!!
چه فـریباست نگاهت...؟ !

‌‌
دیدگاه ها (۹)

سرکشیدم تو را..!!!و تــــشنه ترم...‌...

‌کنار نام تو!!!.. لنگر گرفت کشتی عشق...‌‌

آوار اگر تویی🤗 خرابت هستم😌 🍃 ♥ ️♥ ️♥ ️♥ ️

بوسه هرچند که درکیش محبت کفرستکیست لبهای ترا بیند و طامع ...

امشب عجیب دلتنگم واحساس میکنم امشب هرگز

.من دربه‌درِ نازِ دو چشمانِ سیاهتجانم به فدای تو و آن طرزِ ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط