رفیق!
رفیق!
اگه یه روز تابوتم رفت رو شونت به دل نگیریا! حلال کن...
فقط همین یه بار ازت بالاترم...
بقیه عمرمو خاک زیر پاتم...!
اگه یه روز تابوتم رفت رو شونت به دل نگیریا! حلال کن...
فقط همین یه بار ازت بالاترم...
بقیه عمرمو خاک زیر پاتم...!
- ۳.۸k
- ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط