تیام
تیام
کاش با هم بودنهایمان
را قدر بدانیم
به خدا قسم
نبودنها
همین نزدیکیهاست ...
کاش با هم بودنهایمان
را قدر بدانیم
به خدا قسم
نبودنها
همین نزدیکیهاست ...
- ۲.۵k
- ۱۰ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط