{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فقط ...

من فقط ...
دلتنگ شب هایی هستم ..
دیدگاه ها (۰)

و خدا درباره تمام قلب هایی ...که شکستی ...

دلتنگ خودم هستم.....

دلتنگ کسی هستم که هنوز ندیدمش

دلتنگ کلی از خواهر و برادر هامون هستم =)...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط