{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

dorsayy 38921854

دیدگاه ها (۰)

😂

صداشونو دوس دارم

🤦🏼‍♀️😂

زبانم قاصر است 😂😐

ب ات؛تو قیافه من شوخی میبینی(پوکر)ات:بابا من...ب ات:امروز می...

ازم نپرسید چرا ولی این چنتا اوسی داخل گالریم بود خیلی میدوست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط