{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه تقصیر سیب بود

نه تقصیر سیب بود
نه حوا
نه آدم
زمین نباید از عشق
خالی می ماند ..
همین ..
‍‌‍‌
دیدگاه ها (۲)

زن‌ها را که می شناسی!؟ دل که می‌دهند می‌مانند پای همه‌چیز پا...

بیـــــراهه می رود هـر جـاده‌ای که به تو نمـی‌رسـد...!

جنگ تمام می شود..اما جای خیلی ها..خالی می ماند..!#ملت_ایران ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط