{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هاییی گایزززز دارم عربی میخونم🙂😑

هاییی گایزززز دارم عربی میخونم🙂😑
زندگی زیبا نیست؟؟؟🙂😑
بعدش باید علوم بخونممم دیگه زندگی خیلی زیباستتتتت🙂🙂😑😑
دیدگاه ها (۳)

اگه سوار این بشی اعضا رو میبینی خب؟؟ حاظری سوار شی؟؟(الکیه ه...

خب روزمونو با تهیونگ شروع می کنیم🙂🙂🙂😀😀😀

<<<<<۷

مردم هستين بچتیم؟؟

ایننننن نس کراش علی چرا اینقدر به کایزر وابسته هست

خیلی وقته دیگه زندگی باب میلمون نیست (:

هیچی اونجوری که باید نیستغذاها دیگه خوشمزه نیستن قهوه دیگه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط