یه زمانی اینا حکم وایفای رو داشت، همه دورش جمع میشدن...
یه زمانی اینا حکم وایفای رو داشت، همه دورش جمع میشدن...
و چقدر خونههامون گرمتر بود #فردوس_برین #نوستالژی
و چقدر خونههامون گرمتر بود #فردوس_برین #نوستالژی
- ۹.۸k
- ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط