{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودَم رآ•••❣

خودَم رآ•••❣
خوبْ سَنجیدَم❣
بِدونِ تُ نِمی اَرزَم💕 ❣ 💕

‎‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

واسه ماچ کردن اجازه میگیرین؟؟؟همه قشنگیه ماااااچ ب یهویی بود...

" دلبر جان " که تو باشی❣ مگر میشود❣ آرزویی در من بماند !؟💕 ❣...

وقتی پریدن برات ترسناکه،دقیقا همون موقع است که باید بپری.

شوهر اتفاقی

آری..... ستاره ها... بدون تاریکی نمی درخشند.

خودم با خودم شدم و کسی مارو نمی بینه 😁😁😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط