{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان تو این مدتی که تو ویسگون بودم خیلی بهم خوش گذشت ول

دوستان تو این مدتی که تو ویسگون بودم خیلی بهم خوش گذشت ولی دیگه باید برم اگه ازم بدی دیدین به بزرگی خودتون ببخشید بااااای برای همیشه
دیدگاه ها (۱۸)

ارمیا، امیر پسر خاله های گلم

دوستان لطفا این دوستمو لایک کنید اینم لینک http://www.wisgoo...

دوستان عزیز سلام بنده قراره از ویسگون برم و خب اگه یه وقت نت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط