{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امان از این قرمزی چشم..........

امان از این قرمزی چشم..........
دیدگاه ها (۱)

دخملونه

just god

خخخخخخخخ

دردی کهنه ۱۵ سال گذشت دوباره این زخم کهنه را برایم‌زنده کردی...

این ادم قرمزی دنبال کنید

امان از کسانی که چشم و گوش بسته دهان باز میکنند!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط