{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

;-) بخششمـ خاطرات گذاشتم کیف کنینــــ

;-) بخششمـ خاطرات گذاشتم کیف کنینــــ
نوستالژی نبود
دیدگاه ها (۱۳)

Happy Birthday My angel...Maaaaaaaario Gooooootze

در راه برلینــــــــــ

;-) امروز ۷5/۳/۹ ساعتـــــ ۹ و خورده ایے صبحــــ

بی عرضه کیست؟؟؟!بی عرضه شمایید :-))اینهمه مدته منو دارید تو ...

یادش به خیر چه دورانی بود... نوستالژی#نوستالژی #نوستالژیک #...

حداقل با دوتاش خاطره داری...#نوستالژی #آلبوم #خاطرات

یادش بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط