{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی رویش یک حادثه نیست

زندگی رویش یک حادثه نیست
زندگی رهگذر تجربه هاست
تکه ابری است به پهنای غروب
آسمانی است به زیبایی مه
زندگانی چون گل نسترن است
باید از چشمه جان آبش داد
زندگی مال ماست
خوب و بد بودن آن
عملی از من و ماست
پس بیا تا بفشانیم همه بذر خوبی و صفا
و بگوییم به دوست
معنی عشق و حقیقت چه نکوست..🌹
دیدگاه ها (۲)

زنی که قادر است با صدای کفتر چاهی و قورباغه ها به وجد بیاید،...

خوبیِ بادبادک اینه کهمی‌دونه زندگیش فقطبه یک نخ نازک بندهولی...

عکاسی خودم📸 🌹

عکاسی خودم📸 🌹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط