{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه زیر این پست یه چیزی که تاحابا روشون نشده بهم بگن،بگن

همه زیر این پست یه چیزی که تاحابا روشون نشده بهم بگن،بگن
ناراحت هم نمیشم
دیدگاه ها (۵)

بسم الله الرحمن الحریمخدایا ضایعمون نکنعشقممم؟؟

ارههه:'(

.....

من یه مدتی هست کلا دیگه ناراحت نمیشم فقط یهو میشکنم ؛)))))

rakstar★فرشته هام زیر این پست بهم لقب بدین 🌟بوث.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط