{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نونم چ مرگمه

نونم چ مرگمه
دیدگاه ها (۳)

....قلبم تسلیت عرض میکنم

...

به مامانم میگن اومدیم تحقیق دخترتون پاکه ..مامانم با بغض میگ...

خوبه؟؟؟

فرشته مرگمه🙂💤

خودت میدونی چه مرگمه نه؟! 🙂

نمیدونم چه مرگمه حوصله هیچ بحثی رو ندارم ، خسته شدم سرم بدجو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط