{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چراااا🥺🥺

آخه چراااا🥺🥺
من بهتون گفتم به رامی هست ندین نگفتم به من هست بدین که🥺🥺🥺
مگه چند تا از من دارین؟ها؟🥺🥺🥺
دیدگاه ها (۰)

مطمئنم اون یه نفر می‌دونه چرا بهش اعتماد کردم 🤭🌹

همین 😒

بخداااااااااا🙄🙄🙄🙄🙄🙄

رامی خیلی کیوتههههه 😊🤭🤭🤭🤭

اخه چراااا مگه چی داره ؟

خب عشقا بگم بهتون گروه دارم تشکیل میدم با رول بیبی مانستر هم...

قلبتونو ندین دست کسی که دوسش دارین بدین دست کسی که دوستون دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط