از کسی پرسیدند:
از کسی پرسیدند:
ماه قشنگتر است یا مادرت.؟
گفت: ماه را که میبینم مادرم یادم می افتد..
اما مادرم را که میبینم ماه را فراموش میکنم !!!
#سلامتی________مادر
ماه قشنگتر است یا مادرت.؟
گفت: ماه را که میبینم مادرم یادم می افتد..
اما مادرم را که میبینم ماه را فراموش میکنم !!!
#سلامتی________مادر
- ۵۰۷
- ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط