ساکتـــــم...!
ساکتـــــم...!
نـه اینــکه فـرامـوشتـــ کـــرده باشــم...
صبــر کــرده ام ببینـم تــــو هــم
دلتنگــم میشـــــوی....ღ
نـه اینــکه فـرامـوشتـــ کـــرده باشــم...
صبــر کــرده ام ببینـم تــــو هــم
دلتنگــم میشـــــوی....ღ
- ۱.۸k
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط