{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه ساناز جون که از همممون دلگیره

واسه ساناز جون که از همممون دلگیره
حالشو ببر خواستبستی بازم میزارم
دیدگاه ها (۳)

ای خداااااااااااااااا. مام دلمون عشق میخاد ولی نداریم

 ̄︿ ̄

چه حالی میده هاااااااا

*^▁^**^▁^**^▁^**^▁^**^▁^**^▁^**^▁^**^▁^**^▁^**^▁^**^▁^**^▁^*

the end

بچه ها دیگه جدی میگم وضعیت حمایت هاتون افتضاح شده اوکی؟استور...

پشیمونم واسه اینا بچه ساختمپشیمونم که چرا عین اسکلا شدمپشیمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط