{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته که خیلی بد اخلاقم ولی قلبم پاکه :)

درسته که خیلی بد اخلاقم ولی قلبم پاکه :)
دیدگاه ها (۱)

من اون ته تهام خخخ بهمنیممممخخخخ ابانیا

باور کن فقط یکم بد اخلاقم 👈🏻👉🏻🎀😞

وایی خیلی بد شد قلبم درد گرفت 🖤

اخلاقم هر چقدر هم بد باشه به کسی ربطی نداره😌🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط