{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودتون قضاوت کنین 🗿 تقصیر فردریک بود یااا بچه؟🤡

خودتون قضاوت کنین 🗿 تقصیر فردریک بود یااا بچه؟🤡
دیدگاه ها (۱۴)

آی آییی...این قسمتش خیلی ناناعت شودم...🗿

ببین صداقتو🤡👌🏼 (داره مثل چی دروغ میگههه) واکنش مایکل : اهم ا...

الان مثلا اینجا شکار لحظه کردم🤡

یکمم از ایوان (سی سی یا هر چیزی که میگین) بزاریم🗿☝🏼راستی نتم...

خودتون قضاوت کنین

شبهات مدرسه میناب

شرح در کلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط