{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکسی از ظن خود شد یار من #از درون من نجست، اسرار من

هرکسی از ظن خود شد یار من #از درون من نجست، اسرار من
دیدگاه ها (۲)

اینکه هوا رو ابری میکنی و بارون نمیزنی کار زشتیه بزرگوار.

شاه شطرنج منی با رخ ماهت چ کنم ؟با سپید دل و چشمان سیاهت چ ک...

چقدر لذت بخش است ،ولگردی درون ذهن‌

ظن بدهید ایگنور؟بکیرم☝🏼👺

هرکص بحم ظن ندح دوبارح دوعا میکونم کوصدست بشح 😨

تام کائولیتس همیشه مورد علاقم میمونهد آخه ظن چقد ژزابی🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط