{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جدی من نباید وابسه یه هیچ ادمی بشم کوچیک ترین بی توجهی می

جدی من نباید وابسه یه هیچ ادمی بشم کوچیک ترین بی توجهی میتونه نابود و افسردم میکنه.....!
دیدگاه ها (۰)

واقعا همچین چیزی رو دوست دارم 🙂

ترجیح میدم به یه اهن وابسته بشم ولی به یه ادمی که معلوم نیست...

نباید عاشق کسی بشم که برام یه بازی بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط