{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی میگم کصخلم میگید نه 😐

وقتی میگم کصخلم میگید نه 😐
راستش خودم ازینکه کسی عکسش رو پست کنه بدم میاد😌
ولی این نشون دهنده ی گاو بودن منه.
دیدگاه ها (۶)

اینجا پدسگ داشتن 🫣🫵

دانلود این معلما 🥲من شاگرد اولم 😃🖐

این دقیقا همون وایب شمالیه که در موردش حرف میزنم:))))

نوشیدنی من: اب، دوغ و دلستر 😍نوشیدنی بابام: بزور یه دلستر نص...

کاش میتونستم فوش بدم بعد شما میاد میگید نا امید نشو فیکات رو...

اللهم عجل لولیک الفرج یا لثارات الخامنه ای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط