{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خَستَم اَز این زِندِگی :'(

خَستَم اَز این زِندِگی :'(
دیدگاه ها (۰)

تنهای تنها 😞

비아내 :(

یِکی رُو می خواهَم کِهع وَقتی ناراحَت میشَم بَغَلَم کُنِه 🖤:...

:)

خیلی خستم از زندگی 🖤💔

خستم شدم از این گوشی لامصبببب😭😭نیازمند یه عاف برای تمام زندگ...

خستم از این مردم بس ک گوه میخورن😒

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط