{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومدم یه چیزی بگم 🗿 از سر کرم داشتنم میخوام کل انیمه هایی

اومدم یه چیزی بگم 🗿 از سر کرم داشتنم میخوام کل انیمه هایی که تو زندگیم دیدمو از اول ببینم 👺🗿 حالا چرا ؟ خودمم نمیدونم 😂🗿👺 چند تا انیمه ی جدید هم برای دیدن دارم بخاطر همین فعالیت کم میشه 🗿👺😂🌚
دیدگاه ها (۰)

نمیدونم چرا…هروقت عاشق یه شخصیت کارتونی ٫ انیمه ای و…میشم خی...

خودم ساختم چطوره ؟

کپشن بخونین

من یه عالمه ایده برای سناریو و اینا دارم ولی نمیدونم بقیه خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط