{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط حال کن تبلت رو .

فقط حال کن تبلت رو .
من مییییخوام.
دیدگاه ها (۱۱)

عشقمه خامس

اخ الهی چقدر عینک بهش میاد .خیلی خوشگل میشه با عینک.مگه نه؟

۱۲خرداد تولدمه ها اشتباه نکنین .رد شده صبر میکنم تا سال دیگه...

نچ.باید ببینم اخلاقتو،رفتارتو،تیپتو............الکی که نیست.

حال امروزت رو برام کامنت کن

از تیک تاک گرفتم

وسایل کیوت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط