أگه خواستی تکیه بدی
أگه خواستی تکیه بدی
نه به "چهره ها "اعتماد کن ؛نه به "زبون ها"
به دوتا چیز؛اما میشه تکیه کرد...
"یکی"مرام ومردونگی
"دومی "ایمان وخداباوری"
نه به "چهره ها "اعتماد کن ؛نه به "زبون ها"
به دوتا چیز؛اما میشه تکیه کرد...
"یکی"مرام ومردونگی
"دومی "ایمان وخداباوری"
- ۶۸۸
- ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط