{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه شب سنگینی ...

چه شب سنگینی ...
خدا!!
دیدگاه ها (۷)

گفتی میرم سفرولی میام پیشت بادست پرگفتی تامن کنارتم غصه دنیا...

برای حفظ شرف قرارمون هرشب کف خیابون

ولی اگر با وجود این همه ظلمکارمای سنگینی در کار نباشد چشمم ر...

رعد و برق خشمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط