{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رازی است در آن چَشمِ سیآهَت

رازی است در آن چَشمِ سیآهَت
"بنمایَش"
شِعری نَسرودِه است نگاهَت!
"بِسرایَش"
دیدگاه ها (۱)

چرا پِنهان کُنم ؟ عشق است و پیداست .

‌محبوبم! کاش می توانستم، تنهایی ام را بیاورم کنارِ تنهاییِ ...

#woman

#flower

ناز کن شیرین غزل بس ناز دارد چشم توحس لذت آور شهناز دارد چشم...

در نگاهت....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط