{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

..

..
دیدگاه ها (۲)

واقعا چه تشابهی هست بین نفر بالایی و نفر پایینی خخخخنفر پایی...

هم خوب بود برای من هم بد بود خخخ

ایشالله خوشبخت بشید

ای خوداااااا

تادا

#طنز اینا مگه سیب نبودن😅😅😅😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط